Konto
1.1. Możesz posiadać tylko jedno konto.
1.2. Nazwa użytkownika nie może zawierać wyrazów wulgarnych, obraźliwych, oraz reklam i adresów innych stron internetowych.
1.3. Możesz poprosić administratora o zmianę nazwy na inną tylko raz podając przy tym powód, ponieważ nie zmienimy nazwy od tak.
1.4. Każdy użytkownik ma prawo do usunięcia konta w każdej chwili.
1.5. Aby edytować konto należy wejść w zakładkę "Profil".
Podpisy i awatary
2.1. Podpis może zajmować max. 4 linijki tekstu.
2.2. W podpisie nie używamy czcionki w rozmiarze 24.
2.3. Podpis nie może zawierać słów i obrazków niecenzuralnych, oraz obraźliwych.
2.4. Maksymalnym rozmiarem awataru jest 120 na 120 pikseli
2.5. Maksymalny rozmiar obrazka w podpisie to 400 na 200 pikseli
2.6. Jako obrazek do awataru lub podpisu nie używaj czyiś zdjęć bez zgody właściciela.
Wiadomości
3.1. Zabraniamy publikowania treści pornograficznych, rasistowskich oraz drastycznych.
3.2. Administratorzy mają prawo usuwać posty niezgodne z regulaminem.
3.3. Podczas prowadzonej konkretnej dyskusji nie wybiegamy poza temat.
3.4. Jeśli nie wiesz co napisać - nie pisz wcale.
3.5. Tematy umieszczaj w odpowiednio przeznaczonych do tego działach.
3.6. Zanim założysz nowy temat upewnij się czy czasem taki temat już istnieje czy też nie.
3.7. Nadawaj tematom odpowiedni tytuł, aby był zgodny z treścią postu.
3.8. Staraj się nie popełniać błędów ortograficznych, stylistycznych, jeśli już popełnisz taki błąd użyj funkcji "Edytuj"
3.9. Nie nadużywaj emotikonek, pogrubionej/powiększonej czcionki,kolorów,liter z zmieniającą się ciągle wielkością np. FoRuM jest to trudne w czytaniu, do tego nie ładnie to wygląda
3.10. Zamykać i usuwać posty może tylko administrator.
3.11. Zakazane jest reklamowanie innych stron internetowych w innych miejscach niż podpis czy wątki przeznaczone do tego w odpowiednim dziale.
3.12. Administracja i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści pisane w postach na forum, oprócz wiadomości pisanych przez nich.
Podsumowanie końcowe
4.1. Każdy użytkownik jak i Administratorzy oraz Moderatorzy mają obowiązek przestrzegać regulaminu.
4.2. Złamanie któregokolwiek punktu w regulaminie jest równe z ostrzeżeniem,otrzymanie 3 ostrzeżeń skutkuje banem na 1 dzień, 4 na tydzień, 5 na miesiąc, 6 na stałe.
4.3. Administracja ma prawo do zmieniania/dodawania punktów w regulaminie.Jeśli cokolwiek będzie ulegać zmianie, użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
4.4. Rejestrując się na forum jednocześnie akceptujesz regulamin.